tisdag 16 februari 2010






Mår lite bättre idag. Tänkte därför att jag skulle prova ett nytt brödrecept. I Aftonbladets bakbok matbröd & surdeg så finns ett recept på morotsbröd. Det blev fantastiskt gott och saftigt. Kul att bara kleta ut i långpanna, det blev lite brytbrödskänsla. Ni vet väll att man kan efterbeställa aftonbladets receptböcker på deras hemsida. Det gjorde jag när jag missade baka med barn.

Så fint med min gamla spillkum. Det är ett loppisfynd ifrån förra sommaren. Jag älskar verkligen loppisar.
Ha en bra dag.


2 kommentarer:

  1. Mmm va god den morotskakan såg ut och vilka fina vantar du stickat!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad duktig du är som bakar eget bröd! Det borde jag också göra är så trött på det som finns i affärerna. Kanske får prova till helgen. Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig