torsdag 25 februari 2010

Idag tänkte jag tipsa lite om en jätte fin stickbok jag fick hem i brevlådan. Jag har blivit medlem i en bokklubb som har jätte mysiga böcker. Här har jag klippt ihop lite bilder ifrån boken, Sticka i romantisk lantstil. Jag blir iallafall jätte sugen att kasta mig över både det ena och andra projektet.

Den här veckan har jobbarkompisarna överaskat med fest för mig. De hade anordnat en spakväll då vi badade i en utomhus pool, 40 grader i vattnet. Häftig känsla att kliva ut i badkläder när det var 15 minus och sedan krya ner i det varma vattnet. Runt om oss var det snödrivor och det som lös upp var tända ljus. Häftigt. Sen Fick jag massage och vi åt Thaibuffe. De sjöng för mig och vi drack och åt en massa gott.

Så igår var jag trött men jag tog mig ändå in till Stockholm trots snökaos. Jag och kompisen skulle gå på bio och se New Moon och jag skulle handla en del saker inför den kommande resan.


Filmen var kanon det är allt jag kan säga. Se den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en liten hälsning till mig