lördag 13 februari 2010



Gud så skönt att det är helg och att jag är ledig ända till på måndag natt. Massa tid att vila, pyssla och mysa med familjen. Även lite shopping måste man hinna med och det gjorde jag idag. Högst upp är några loppisfynd. Jag har länge velat ha en knäckebrödskavel och ett ställ för bakplåtar så det var ju trevliga fynd. Några fina gamla vita örngott med knytband, slank också med ner i påsen. Sen var vi på stan och åt lunch och tittade i affärer. Den vita blusen köpte jag på kappahl. Där hittade jag också ett par jättefina vita pärlörhängen men som ej syns på bilden. Detta tänkte jag ha på mig imorgon när vi ska ut och äta på alla hjärtans dag. Krukor, greengate muggar och vackert snöre ifrån house doctor fick också följa med hem. Nu ska jag måla pärlsponten vit i tvättstugan.

Hoppas alla får en trevlig helg


1 kommentar:

  1. Hej

    Bra fynd du gjort på coop måste kolla om det finns här. Roligt att läsa olika bloggar man får en inblick i människors liv. Känns ibland som man läser någons dagbok.
    Jag och min syster har startat en liten blogg loppis som du gärna får titta in på http://karlssons-skafferi.blogspot.com/

    Vi kommer att lägga ut mer saker framöver.

    Ha en fortsatt trevlig helg
    hälsningar Annika

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig