måndag 22 februari 2010


En av anledningarna till vårat besök på Ikea igår var att köpa en lampa till Ellas skrivbord. Det fick bli en Barometer för de är ju så fina. Nu blev jag lite avundsjuk på lampan och tyckte att den passade så bra vid min lilla datahörna i vardagsrummet. Kanske kan jag få låna den ett tag tills jag hämtat en annan lampa jag lagt undan på en lampaffär i stan? Jag tyckte det här blev välldigt fint. Det andra vi köpte var vita korgar till den blivande garderoben i hallen. Pastellrosa handukar till toaletten nere och lite annan förvaring till allt pyssel som Ella har. Ikea är så bra.

Vi avslutade dagen igår med thaimat och filmen Twilight. En mycket bra avslutning på helgen. Filmen var så himla bra. Nu längtar jag tills de andra filmerna kommer. Det är helt klart en av de bästa kärlekshistorier jag någonsin sett.

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint! Den lampan är grymt snygg! Förstår om du är avis! Hi hi! =)

    Kramis Emma

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig