fredag 26 februari 2010

  

Idag är det plusgrader ute men jag tror inte att det betyder vår. Det dröjer nog trots att vårfåglarna har börjat visa sig. På morgonen hör man hur de sjunger i något träd. .....Och ljuset !!! När jag åker till arbetet tidigt vid 0630, då börjar det ljusna. HÄRLIGT. Tur att man har haft ordentliga kläder i år så att man inte behövt frysa. De är godingarna har värmt mig om fötterna i vinter. Jag är tacksam, men ser fram emot att få börja använda vårskorna snart igen.



2 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med ljuset på morgnarna! Kul att du visar skor i ditt inlägg det gör jag också idag:) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vá det är kul med alla bloggar, det dyker upp nån ny trevlig hela tiden... som denna =)
    har kollar runt lite nu, jättefint hus ni har!

    I´ll be back =)

    Kram Lena

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig