söndag 21 februari 2010



I helgen fick vardagsrummet sig en makeover. Det har varit så mycket prat om våren ett tag nu så jag var tvungen att tjuvstarta lite med min vårstädning. All soffklädsel, alla kuddar och filtar fick ta sig en tur i tvättmaskinen. Åh va skönt det känns när det är gjort och det lucktar så gott. Tur att Ikeas soffor har tvättbar klädsel, det underlättar ju lite när man vill ha det vita vitt.

Idag trotsade vi vädret och stack till Ikea. Vad vi köpte där ska jag visa en annan dag.

Kram

3 kommentarer:

  1. Å vilken ljuvlig blogg du har!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med vårstädning:) Åh, vad kul med en tur til Ikea jag älskar att åka dit men det blir tyvärr allt för sällan. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg du har vännen :)
    Jag längtar till våren nu när man ser ditt juvliga hem va kul att få se.

    Kramar sabina

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig