onsdag 10 februari 2010


Idag tänkte jag visa ett av beslagen jag köpte häromdagen. Det fick en plats på ett gammalt skåp jag fyndat på blocket. Det har jag aldrig visat förr. Det står numera i dotterns rum och gömmer en hel del leksaker. Det är lite nytt på gång i hennes rum. Det kommer bli jätte fint.

Dagen idag började inte som den skulle. Först fick jag jaga kattor som plötligt ville vara ute. De som aldrig satt sin tass ute. De vill bara ligga inne på soffan och fisa i vanliga fall. Sen så backade jag rakt ner i ett snötäckt dike och fastnade med bilen. Inte en människa i sikte. Efter mycket trassel kom jag till slut till jobbet och då tänkte jag att det här kan ju aldrig bli en bra dag. Men otroligt nog så blev det riktigt bra dag och dessutom så har ju solen visat sig hela dagen :)
   

1 kommentar:

  1. Åh, vilket vackert beslag såna skulle jag också vilja ha på mitt skåp!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig