måndag 10 maj 2010


Min plädkorg från  House doctor


 Tomelilla fåtölj ikea. Pläd loppisfynd. Äldre knytörngott loppisfynd.

Va härligt det är med kuddar, plädar och filtar i massor. Jag kan inte få nog av dessa. Det är så härligt att svepa en runt sig och gosa ner sig i soffan på kvällen.  Eller varför inte i soffan på altanen en sen sommarkväll med trevligt sällskap. Längtar =) Idag har min andre hälft lovat att börja med räcket till altanen. Jag håller tummarna för uppehåll och att regnskurarna letar sig bort någon annanstans.

                                                                             Ha det fint

4 kommentarer:

  1. Underbar korg Karro!
    Spännande att börja med räcket, är din man händig?
    Vi bor i Hjo så det är väl ca 30 mii till Stockholm. Kanske lite långt för din lilla kisse....Vilken är det utav dem som är aktuella i såfall? Vi gillar den lite lurviga som var på bilden till vänster.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Halloj! Vilken fin korg. Är på jakt efter något att ha mina plädar i. Vart har du köpt den? Håller tummarna för att ni inte får något regn ikväll.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Håller med dig så härligt med plädar och kuddar. Din fåtölj ser inbjudande ut:) Kram

    SvaraRadera
  4. Vad in korgen är! Underbart att vara här på din blogg,mycket fint! Kramar susanne

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig