fredag 5 februari 2010

Hall


Så här önskar jag att min hall såg ut med en platsbyggd garderob till hö som sväljer en massa saker.


(Bild lånad ur allt i hemmet)


Men så här ser det ut.........




Som alla ser så måste det bli en ändring här och det är faktiskt på gång. Vi har varit till Gysinge byggnadsvård och inhandlat detaljerna. Jag längtar tills det blir lite ordning.




Här är det målat vitt på väggen och därför tänkte jag beställa en trevlig sandberg tapet att bryta av med. Alla andra väggar i hallen är klädda med liggande vitvaxad råspont. Kanske svårt att se på bilderna.




Här kommer vi i framtiden att öppna upp och bygga in farstukvisten med dubbeldörrar. Det var på gång i sista minuten av bygget av huset men sen kom saker i mellan och vi hade tillräckligt med jobb som det va en då. Kul med lite framtidsprojekt också. Trappen ska målas vit.

1 kommentar:

  1. Vad kul med nya glas! =) Jag längtar också efter sommaren nu! Vit tunika är verkligen sommar!! Kanske måste sätta på mig min nu så jag får in lite sommar här under fredagsmyset ikväll! hihihi!

    Kramar Emma

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig