fredag 7 maj 2010


Hej på er

Idag har jag letat inspiration i mina Vakre hjem & interior eftersom det börjar bli dax att bestämma vilket verandaräcke vi ska bygga. Ett mycket svårt beslut tycker jag eftersom det ska sitta där ett tag. Jag har en tendens att alltid ångra mig när det gäller lite svårare beslut eftersom allt alltid ska ske nu,nu,nu,nu i min värld. Ja, jag erkänner att jag är lite väl impulsiv och otålig när det gäller vissa saker. Nu har jag börjat inse att det är ganska bra om jag suger på karamellen ett tag innan jag faktist bestämmer mig och jag tror att jag har kommit fram till ett bra beslut. Låter som nån har blivit vuxen och klok , hihi.



Jag har ju faktiskt funderat i ett år snart och hur jag än tänker så kommer alltid denna bild tillbaka i mitt huvud. Staketet kanske syns dåligt för jag har fotat tidningen. Jag är väldigt förtjust i dessa små kryss. Bilderna är lånade ur nr 3 2009.

 

Det bästa av allt är att maken också gillar staketet.

Trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att du gör ett korrekt val! Det var verkligen riktigt snyggt! Hoppas ni kommer att trivas med er veranda och det nya räcket. Ser fram emot lite bilder på det!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Karro!
    Ja här är det lite diskussioner angående kissen. Barnen vill såklart ha den. Kruxet är att det är lite långt från oss, vi bor i Hjo. Men han är så söt... vad ska du ha för honom och är det bara en kvar eller fler?
    Staketet blir jättefint, jag gillar kryss jag med. Hoppas du blir nöjd nu, synd om du skulle ångra dig. Visst är det bra att hämt idér och inspiration från tidningar.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Karro!
    Vilken mysig blogg jag hittade här:)

    Jättesnyggt med krysstaket, kommer bli jättefint!

    Tack för titten,

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig