lördag 29 maj 2010














Äntligen har loppissommaren dragit igång på riktigt i min del av landet. Älskar att få gå på de där riktigt stora loppisarna med massor med bord. Där kan jag gå i flera timmar. Idag flödade det inte av fynd men de jag hittade va ju precis det jag letade efter. Äntligen en gammal skolplansch och den där gamla slitna knoppbrädan. Bara den får sig en körare med den vita penseln så kommer den bli toppen. Jag är mycket nöjd med helgen så här långt och om solen får skina på födelsedagen imorgon så kan det inte bli annat än perfekt.



1 kommentar:

  1. Åh, vilken lycka, jag som letar efter en skolplanch. Din var jättefin och knoppbrädan också.

    ps vi har inte bestämt oss, är den kvar? Ursäkta vi velar.

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig