fredag 14 maj 2010





Här kommer några av loppisfynden jag gjorde igår. Jätte kul att få raffsa runt bland alla saker, hjärtat klappar då lite fortare än vanligt. Inga fynd från önskelistan gjordes men några bra att ha saker blev det allt. De gamla ljusklämmorna är något jag velat ha ett tag och de broderade kökshandukarna samlar jag till Ella. Brukar passa på  när jag hittar med bokstaven E, vi får se om hon uppskattar de lika mycket som jag när hon blir stor. Några saker blev det också som ska målas. De visar jag en annan dag. Inatt arbetar jag och den här helgen är känd för att det är mycket att göra. Som plåster på såren har jag premiär bakat (första för sommaren) Leilas rabarber och jordgubbspaj till mina arbetskamrater. Hoppas det uppskattas. Om vi hinner fika förstås =)

Trevlig helg

1 kommentar:

  1. Hej!
    Superfina fynd, skulle jag varit med hade jag köpt samma....fast jag har redan ljushållare. Hoppas du får lagom mycket att göra på jobbet.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig