torsdag 4 februari 2010

Kök


När jag äntligen har lite tid över så kan jag ju passa på att visa lite av vårat kök också. När vi byggde huset så ingick olika variander av Ballingslöv kök och vi valde luckan Studio. Känns helt ok men valet av hantag är ju helt fel och något jag verkligen stör mig på. Hur tänkte vi? Byta är inte helt lätt heller eftersom det blir fula hål som är svåra att dölja. Det var så många beslut som skulle tas samtidigt att det var svårt att tänka klart. Vi befann oss i någon slags byggpsykos som vi nu vaknar upp ur.


Om jag nu ska fortsätta mitt gnäll så kan jag ju berätta att de rostfria vitvarorna i framtiden ska bli vita. Drömmer om SMEG. Ovan bänkar så ska vi även byta ut kaklet till vit pärlspont. I like. Om någon tycker jag är knäpp så håller jag med.


Den här delen är jag iallafll riktigt nöjd med. Vitt brädbord med vita stolar. Stolarna har jag skickat efter ifrån Ellos. Helt OK och bra pris. På vägghyllorna står arvegods blandat med loppisfynd och Green Gate så klart.



Det här vackra faten beställde jag i julas till mig själv. Så sagolikt det är att se morgondimman lätta står det. Jag är mycket nöjd med detta köp.

1 kommentar:

  1. Heej! =) Vilket sött kök! Köksbordet var urläckert! Tro det eller ej men glasen är faktiskt fyndade på City Gross! =) hihihi! Kram kram!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig