måndag 19 april 2010




Idag har det varit strålande väder och jag har varit ute i solen med goda vänner och blev dessutom bjuden på kaffe. Solen värmde skönt. Härligt väder ger mig mersmak. Längtar tills jag kan luffsa runt i nåt sånt här och ett par flipp flopps. Nu ska jag gå och vila en stund innan nattpasset på akutmottagningen. Idag bjuder jag mina arbetskamrater på nybakade ciabattabröd. Hoppas de blir lika uppskattade som focaccian.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

Kram Karro

1 kommentar:

  1. Vad glada dina arbetskamrater ska vara att de har dig som kollega. Mumsigt!
    Jobbar du natt på akuten alltså? Trivs du med det? Själv jobbar jag på ett kommunalt äldreboende och har det väldigt bra, men kan sakna sjukhuset ibland. Vilken utbildning var det du funderade på att söka? Oj vad många jobbfrågor det blev...
    Kram Anna
    Ps blusen var jättefin!

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig