lördag 10 april 2010





Här planeras det för fullt för en mysig sommarfest. Vi vill fira med nära och kära att vi gift oss. Så nu får pysseltanten (jag) chans att skapa på hög nivå. Det klipps, stämplas, limmas och skrivs. Jätte kul, tycker jag. Det är också så himla kul att ha något roligt att se fram emot.

Idag har Ella lämnat bort sina tuttar till rådjursbarnen. Ve och fasa, vi är beredda på krig ikväll när det är sängdags. Det är ju så lätt att glömma vad man lovat när man var pigg och glad. Vi hoppas ju förstås att det ska gå smärtfritt och lätt. Imorgon vet vi.

Tack alla ni som är här och läser och lämnar snälla kommentarer. Det är så roligt att läsa. Det är också roligt att se att så många hittat hit. Det är ju bara 2 veckor sedan jag startade min besöksräknare och redan över tusen besök. Så skoj.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en liten hälsning till mig