torsdag 29 april 2010

Före


Efter


Va härligt det är med alla fina dagar som vi har nu. Jag älskar verkligen de långa ljusa kvällarna. De är verkligen speciella för mig. Idag tänkte jag visa mitt gamla skåp jag fått ärva efter farmor. Jag ville så gärna ändra det lite för jag gillade inte det snirkliga trät på glasdörrarna. Så jag bröt helt enkelt bort dem och sydde två gardiner och satte på insidan av dörrarna. FÖRLÅT FARMOR Jag tycker att det blev en stor skillnad famför allt till det bättre. Helst av allt skulle jag vilja ha ett stort antikt träskåp stå där som kan förvara allt mitt fina (vita) porslin. En vacker dag när jag hittar det rätta så kommer detta skåp få byta till en bättre passande plats i huset.

4 kommentarer:

  1. Ja vilken skillnad det blev! Mycket snyggare nu.....förlåt lilla farmor;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Det blev superfint! Hoppas du får en härlig valborgshelg:) Kram

    SvaraRadera
  3. Superfint skåp! Blev faktiskt mycket finare utan "kryss". Fint med gardiner i skåpet. Jag gillar sånt.

    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig