lördag 17 april 2010







Dagens skörd av loppisfynd. Två plädar (oanvända), ett vitt uppläggningsfat, små kakformar, söt blommig tallrik. Kan vara fint att lägga upp kakor på till fikat i sommar. Härligt med fynd. Längtar till sommaren då det är loppisar i varje hörn. Sedan tog vi en sväng till blomsterlandet och köpte plantjord och buskrosor. Längtar tills jag får krypa i rabatten och så mina fröer. Idag är det kallt och jag får nöja mig med fix innomhus.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd på loppisen idag. Tallriken var ju jättefin.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Fina fynd!
    Gillade den oanvända pläden, allt behöver ju inte vara gammalt.
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig