tisdag 27 april 2010





Idag har det varit pysselstund här hemma. Jag och Ella har sytt söta kuddar till hennes säng. Tyget kostade bara 59 kr metern på Åhlens, ett fynd tycker jag. Draperiet till tvättstugan är också färdigt och kommer bli jätte fint. Efteråt var vi en sväng till blomsterlandet och köpte mera jord till våra rabatter. Där finns massor med fina rosor för 40 kr styck, så flera stycken fick följa med oss hem. Jag har börjat komma på hur jag vill ha det i rabatterna, nu är det bara de rosa pionerna som saknas men de kommer in på torsdag. Det är så mysigt att få göra fint utomhus, jag håller tummarna att snön ej återvänder på länge.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hejsan, vad härligt med en pysseldag:)och vilka underbart söta kuddar ni har sytt! Vi har varit lediga hela familjen idag och storhandlat, inte så kul med två trötta barn;) Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart tyg! Så fint. Kul det är att greja i trädgården nu.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig