onsdag 7 april 2010

Äntligen

Här kommer en fulbild av hur våran hall såg ut innan min älskling byggde den efterlängtade hallmöbeln som IDAG är klar. Jag är jätte nöjd över resultatet.


Så här ser det ut nu







Stor skillnad och framförallt till det bättre tycker jag. Garderober gömmer en massa kläder och skor som ej behöver vara framme. Ordning och reda. Jag är så nöjd.

 Beslag och ankarkrokar är köpta på Överjärva byggnadsvård. Ellas stickade kofta är stickad efter mönster som finns hos granstudio.se. Sjal köpt hos julias vita drömmar. Vita korgar från ikea.

Kram

7 kommentarer:

  1. Åh så fint det blev i hallen!
    Bra förvaring är alltid härligt. Fin inspiration fick jag som drömmer om ngt liknande i vår hall. Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Wow vilken skillnad. Såååå snyggt. Hälsa maken att han är duktig.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Men gud så vackert! Måste visa maken, precis sådär vill jag också ha:) Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    vad kul med en ny bekantskap!
    Gillar din blogg, du och jag har mycket samma smak...
    Ska lägga dig som länk.
    Hallen blev jättefin, vilken skillnad, det är bra med garderober så man slipper se alla kläder...
    Ha det så bra
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Va kul att hitta till dig!
    Den där hallförvaringen är ju bara toppen, superfin!

    Måste bara säga att erat matbord såg så fint ut, vart kommer det ifrån.
    Nu ska jag fortsätta att läsa lite här hos dig.

    /Tanja

    SvaraRadera
  6. Hej, vad kul att du tycker om träskorna, de finns från stl 22 till 30. De kostar 299:- för ett par sen går frakten på 48:- om de ska skickas. Om du vill kan du få rosa band på skorna och en hjärtformad etikett med valfri text på. Skicka gärna ett mail om du är intresserad:) Kram

    SvaraRadera
  7. Du har en jättefin blogg som jag sitter och drömmer mig runt i :) Många fina bilder!

    Välkommen till min blogg, där jag hoppas kunna bjuda på mycket fint jag med :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig