fredag 26 mars 2010

Kai island 2010

Nu har jag lyckats få i gång en besöksräknare efter några månaders bloggande. Ska bli intressant att se om man har några besökare som kikar in hos en. Kanske är det bara grannen som är här och läser och hon vet ju allt jag gör ändå. *skratt*. Idag är det latardag hemma hos oss. Jag försöker göra allt jag kan för att mota bort min jetlag men utan större resultat måste jag erkänna. Jag ska dessutom arbeta i natt. Hur ska detta gå? Behöver nog pressa mig själv lite för att vända dygnet ordentligt. Är dugen på ett besök på stan för att införskaffa mig en lampskärm jag spanat på. Då kan min lampa äntligen bli komplett. Solen skiner ute och det gör det ju värt att sticka näsan utanför dörren trots kronisk trötthet.

Trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Hej, vilka underbara bilder i det förra inlägget! Kram och trevlig helg:)

    SvaraRadera
  2. Har precis hittat hit! Härlig blogg, ljuvliga bilder. Grattis till giftemålet!

    Hit återkommer jag med all säkerhet!
    Trevlig helg! ♥

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig