onsdag 3 mars 2010


Här är mitt senaste lampköp ifrån markslöjd. Denna ska få stå på mitt snart nymålade skrivbord. Jag vill byta lampskärmen till en vit veckad skärm ifrån Watt & Veke. De är så fina. Nu kanske Ella kan få sin Barometer tillslut. Eller? Har fortf lite separations ångest. Jag har ett sånt vårsug att förändra. Det är bara tiden som sätter käppar i hjulet men snart ska jag gå ner i tid på jobbet.

Här kommer mycket aktuella vårprojekt:


Plantera alla fröer jag samlade förra sommaren
Måla skrivbordet
Besöka butik: Julias vita drömmar med grannen
Måste ta tag i Mårbackorna som vilat hela vintern
BRÖLLLOP



Vad har ni för aktuella vårplaner?

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Underbar lampa! Den var riktigt snygg! Hade passat finfint hemma hos mig! Ja, ibland är det skönt att vara student. Just nu pluggar jag juridik. Vi har barmark här nu, på trottoarer och gator. I parker och liknande har vi fortfarande snö. Det var ganska kallt med vårskor men vad gör man inte för att få lite vårkänslor?!!

    Ha en mysig kväll! Kram Emma!

    SvaraRadera
  2. Hej! Anna heter jag, jobbar som frilansande stylist. Vill gärna komma i kontakt med dig, hör gärna av dig till mig.
    anna.mard@habonet.net

    Varma hälsningar
    Anna Mård

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig