torsdag 12 augusti 2010


Jag har fått en award från Lena med bloggen Sweet house.
Tack så mycket.

Jag ska nu skicka denna vidare till 7 bloggar och länka till dem.
Dessa personer (om man vill) ska kopiera och lägga ut bilden på sin blogg, länka tillbaka till mig.
Jag ska berätta 7 saker om mig själv

Here we go

1. När jag var yngre så var jag hysteriskt livrädd för sjukhus och framförallt sprutor/blod. Nu arbetar jag som sjuksköterska på en akutmottagning.
2. Jag älskar att laga och äta god mat. Även baka. Leila är en favorit.
3. Jag är kroniskt rastlös. Det är svårt att få en slö dag i mitt sällskap.
4. Jag älskar att se på film, gärna när det är lite läskigt. Men bara om jag har sällskap.
5. Jag är beroende av musik. Favoriter är Kent.
6. Jag har alltid något projekt på gång. Hör nog ihop med rastlösheten.
7. Jag älskar sommaren och ljuset. Det ger mig oerhört mycket energi. På våren tinar jag, på vintern går jag i ide.

De bloggar jag nominerar:








Ha det fint.

Förhoppningsvis kan jag visa en vit trapp snart.














3 kommentarer:

  1. Tack goa du!
    Jag tackar så mycket och grattis till DIG!
    Jag har valt att inte skriva om mig, har gjort det förut, men jag lägger in länken i min sidopanel och länkar till dig.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!!! Jag blev jätteglad.

    Jag har också valt att inte skriva om mig själv. Har inte gjort det vid någon award. Men jag lägger in bilden på min blogg och länkar till dig.

    Tack än en gång!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Hej Söta du.

    Vad glad jag blir. Jag har valt att inte visa några awarder på min saida pga layout skäl (fjatnig)
    Men jag är petig vad gäller utseendet på bloggen.

    Men det betyder inte att jag blir mindre glad för det.
    Tusen tack.

    Kram /Marit

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig