torsdag 10 juni 2010





Ledig dag med härligt väder. Oerhört skönt. Idag har jag införskaffat något som jag verkligen behöver och något som jag suktat efter länge. Snygga stövlar från Ilse Jacobsen. Problemet är att det är så fina och sköna att jag knappt vill använda dem =). Jo då, självklart ska jag det. Ett måste när man bor på landet. Något annat jag köpte var en söt sommarklänning på indiska, den ska jag ha på bröllopet vi är bjudna på i sommar. Kanske är jag busig och har stövlarna till. Undra vad alla skulle säga då ? *skratt*

Kram Karro

3 kommentarer:

  1. Såå snygga, vill ha sådana också. Skulle kunna tänka mig att ha dem på mig då jag aldrig annars skulle ha gummistövlar. Inte bröllop kanske:))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jättesnygga stövlar. Vill också ha;)! Ja ta dem på bröllopet vet ja:). Gör säkert succé hihi.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Jättefina stövlar! Har stått och tittat på likadana men de var i dyraste laget tyckte jag. Med två barn som kräver sitt och lite för många inköp denna månad. Har också köpt nya stövlar! Fast rosa, Tretorn. Me like.

    Kramar Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig