onsdag 23 juni 2010





I helgen var det loppisturne i vanlig ordning. Några fynd gjordes allt. Den fina lådan med emaljskylten tror jag hör hemma i ett gammalt apotek. Den ska jag förvara mina sysaker i på hyllan. Den stora porslinsskålen är ett äldre tvättfat och det tänkte jag använda som fotbad. Det stora uppläggningsfatet kommer väl till användning vid våran fest i sommar. Jag köpte även en mandelkvarn och en gammal mätsticka av trä. Perfekt att ha när jag syr. I helgen så blir det nog dåligt med loppisar men istället en hel del midsommarfirande. Jordgubbstårtan är på gång.

Ha en fin kväll

1 kommentar:

  1. Hej Karro!
    Kul med loppis och så fina saker man får med sig hem, dina var inget undantag!
    Apotekarlådan var häftig. När jag är på apoteket (är där ganska ofta genom jobbet) så tänker jag ofta att jag skulle fråga personalen om de inte har något gammalt fint stående och skräpar...men jag har inte tagit mig mod ännu!
    Ja nu är det midsommar snart, en kul helg tycker jag!
    Hoppas du är ledig!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig