måndag 21 juni 2010


 















Idag har jag varit och tittat på ett jätte fint hus som står öde. Här jag jag varit på besök sedan jag var liten men efter att ägarna gick bort och huset såldes så har det stått tomt. Det är jätte gammalt och behöver en helrenovering men jag ser så mycket möjligheter och huset har egentligen allt det jag vill ha. Platsbyggda garderober, skafferi, brädgolv, ryggåstak, inglasad farstukvist, dubbeldörrar, kakelugn, vedspis, höga golvsocklar mm mm Det bästa av allt är ju att trädgården är helt klar med äppelträd, syrnberså, bärbuskar, jordkällare, pioner, mormorsrosor. Tänk att få rusta detta, vilken dröm.

2 kommentarer:

  1. KÖP DET KARRO!!
    Skulle bli så fint!
    Vilken potential, men mycket jobb ojojoj.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Wow vilket hus! Köp vet ja *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig