lördag 19 juni 2010




Igår visste jag att något skulle hände men ej vad. Kl 0845 belv jag hämtad och körd till härliga Havsbaden som ligger i Grisslehamn av tjejerna. När vi kom dit fick vi smarriga smörgåsar, kaffe och juice. Sedan var det dax att gå till spa delen. Jag fick göra en härlig helkropps makeover. Det började med skrubb, massage och sedan insmord i varm lera. När det den var på plats så blev jag inrullad i plast och varma handukar. Där låg jag i 15 och lyssnade på skön avkopplande musik. En annorlunda men ljuvlig upplevelse. Efter duschen bjöds det på juicer och färsk frukt sedan ett långt bubbelbad. Oerhört skönt. Dagen avslutades med lunchbuffe innan vi begav oss hemåt igen. Vilken skön och uppskattad dag. Tack tjejer.

Nu är det jobb dax.

Karro

2 kommentarer:

  1. Oj det lät ju heeelt suveränt. Blir allt lite avis;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Vilken dag du fick av dina kompisar, lyckliga du. Har själv aldrig varit på spa.....kanske kommer man dit någon gång.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig