fredag 4 juni 2010

Hej på er

Hinner inte med så många inlägg just nu. Det händer så mycket varje dag och varje fin kväll måste tas tillvara. Visar idag en liten bild på min gamla stol som fått en fin volangdyna, det blir så fint med dessa på tycker jag. Idag har jag och mamsen varit till Ikea och kollat in deras nyheter. Mycket fint finns det. Jag kom hem med lite smått och gott bla vita ramar, en liten fikus i söt kruka, servetter, kuddar som jag ska klä och ha till trädgårdsmöblerna. Hur det blir ska jag visa er senare. Ikväll blir det bara lite fredagsmys för min del eftersom jag ska arbeta natt hela helgen. Vi ska passar på att grilla lite gott kött till middag. Till det ska vi ha sallad och färskpotatis. Mums.

Trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det låter som hemma hos oss, grilla, fredagsmys och sedan jobba i helgen. Hoppas du får en lagom intensiv natt. Stolen var jättefin och bordet så fint slitet.
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja man hittar alltid lite smått och gott på IKEA..
    Gulligt med volangdynan på stolen!

    Hoppas att helgen var bra!
    Kram Lena

    Ps! Tävling på min blogg nu =)

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig