onsdag 14 juli 2010



Nu har jag äntligen fått upp mina krokar jag köpte i Danmark förra sommaren. Vi ville inte skruva dem direkt i kaklet så vi skapade egna små profilfrästa träplattor att fästa dom på. Jag tyckte det blev riktigt fint. De sitter både på toaletten och i badrummet. Tidigare så hade vi små silvriga knoppar, som var ett panik köp när vi byggde. Varför ???



Här kommer bilder på min nya somriga Ib Laursen väska jag köpt ifrån ett hus i vitt. Jätte fin tycker jag själv. Idag har vi inhandlat all mat och dryck till festen. Det blev en hel del. Så roligt det är att planera och fixa. Ska bli jätte kul att få träffa alla nära och kära i helgen.

Kram

1 kommentar:

  1. Så fin väskan var, riktig sommarväska!
    Krokarna blev jättebra, köpte likadana på lustfyllt men då var det bräda under.
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig