söndag 4 juli 2010




Härliga sommar. Åh vad jag har längtat.
Jag startar min semester med högtryck 30 +. Detta innebär bla att sitta på altanen på morgonen och äta frukost. Idag blev det nybakat bröd till kaffet. Lovely.




Sedan var det dax för den årliga loppisen ute vid mammas lada tillsammans med släkten. Alltid lika kul att träffas och sälja saker ihop. Det är roligt att fynda och minst lika kul att sälja. Det är även skönt att bli av med en del överflöd som man inte vill ha kvar längre. Det blir en del byten på våra loppisar eftersom kusinens sambo har samma smak som mig när det gäller inredning. I år bytte vi en vit ljusstake mot en vit sängkappa. Perfekt. Kvällen avslutades med restaurangmiddag och bio. Full rulle kanske...


Så imorgon, då ska jag lata mig....

1 kommentar:

  1. Härligt men jag tror smöret smälter fort där i solen:)
    Kul med loppis och bytesmarknad. Jag har loppat lite i dag med, visar i morgon.
    Ha det så bra!
    Kram Anna

    en vecka kvar...

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig