söndag 11 juli 2010





Ella och jag har varit på en tur med en kompis och hennes barn till Hudiksvall över helgen. Där har hennes farmor ett jätte mysigt hus precis vid vattnet med egen strand. Med tanke på vädret så kunde det inte bli mycket bättre än med svalkande bad på dagarna. Vi var ju även tvungna att kolla in staden och där kunde jag sniffa mig till en mycket trevlig inredningsbutik, så klart ! Ombonat hette den. Där fanns allt i min smak. Tänk om jag kunde köpa allt där inne. Så kommer ni dit så är butiken väl värd ett besök. Vad jag köpte där tänker jag visa imorgon. Idag kom vi hem efter 4 timmar bilfärd i hettan. Tack gode gud för AC och DVD. Det underlättade en hel del för barnen som kämpade på i värmen. Så i kväll ska jag njuta av grillat och en svalkande sommardrink (½ Rosé ½ fanta och massa is) när barnet har somnat.

God kväll

1 kommentar:

  1. Härligt, att kunna åka till fina platser och sedan komma hem igen. Ja vilken värme vi har haft i dag. Här åskade det så nu har det rensat upp lite. Men det är klibbigt.
    I morse gick jag upp innan alla hade vaknat och lade mig i hängmattan med en bok...det är livskvalité det.
    Det verkade gott med att blanda i lite annat i Rosévinet. Ska prova det!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig