tisdag 26 januari 2010

Thailand












Nu börjar jag få abstinens. Om jag inte får lite solterapi snart så vet jag inte vad jag gör. Igår ringde svärmor som glatt berättade att de satt i solen och var sååååå bruna. De är en vecka på Kanarieöarna och där är det tydligen kanon väder. Jag får snällt vänta 1 månad till innan det är dax för oss att njuta i solen och äta god mat i Thailand. Kanske inte är så länge men när de lovar upp till 4 decimeter snö och fortsatt kallt då känns det som en mycket lång tid.

Bilder Privata

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej!
    Jo jag är här och snokar förstår du, och jag längtar också nu efter lite värme fast mest har jag hybris =0 inför mandomsprovet dvs. FLYGRESAN!!
    Jaha så svärmor är på pippiholmarna och vräker sig i en solstol, det är jobbigt när någon redan kommit iväg före, idag åkte nämligen Susanna till Miami blev riktigt avundsjuk när det redan var hennes tur och jag måste vänta lite till.
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott... Vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  3. Oj ja jag förstår att du längatar till solen. Njut för mig också!!!
    Drömmen om en resa känns extremt lockande nu när man tittar ut =(
    Kram Fia

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig