tisdag 26 januari 2010

Bröllop


I Mars åker vi till Thailand och gifter oss !!
Det kommer att bli en enkel cermoni på stranden, barfota, när solen är på väg ner. När det börjar skymma så kommer vi att tända lyckoballonger som vi skickar iväg. Champagne ska vi skåla i. Sist men inte minst en romantisk middag på stranden med en massa ljus och blommor. Hoppas bara hotellet kan fixa !!! Prästen är ju i allafall bokad. Hittade Svenska kyrkan i Kata/Phuket på nätet, där fanns en präst som kunde hjälpa oss.

Med oss har vi goda vänner som kommer att vara med och fira. Ska bli otroligt spännande och kul.
Har nu hittat en fin klänning åt vår lilla dotter att ha på sig på bröllopet i Thailand. I bak sitter en fin liten rosett. Vill att vi alla ska ha på oss något svalt fint och enkelt. Själv ska jag få hjälp att sy en klänning. Det blir lite singoalla med brodyr över bysten med band under och sedan är den rak och fin ner under knäna.

Ringen är redan tillverkad. Den är gjord av min farmor och farfars gamla vigselringar, sen så köpte jag till 7 diamanter. Känns bra att deras ringer får leva vidare i min. Istället för att bli bortglömda i en låda någonstans.
Sambon kommer att ha vitt linne, vita linnebyxor och barfota såklart.

Blommor får även hotellet hjälpa till med. Det blir nog bra. Allt är ju så fint i Thailand.

(Bilderna är lånade ur Ellos katalogen vår och sommar 2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en liten hälsning till mig