lördag 30 januari 2010

Loppis dax




Idag var det dax för en liten loppistur innan arbetspasset. Varje lördag så är det loppis här i stan och det är ju kul så här mitt i vintern. På sommaren finns det ju gott om dem men inte nu. Vi stod snällt och köade i kylan, mindre kul tyckte min dotter. Här är några fynd som jag gjorde. De vita linnedukarna betalade jag 20 kr styck för. Mycket bra att ha i sommar när vi ska ha fest. Näverväskan ska jag ha i hallen och förvara mössor och halsdukar i. Vågen var lite charmig så jag kunde inte låta bli och den kostade bara 15 kr. Få se om den får stanna hemma hos mig. Dottern köpte prinsess lego. Hon var mycket nöjd.

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att både du och din dotter kunde fynda:-)

    SvaraRadera
  2. Mysigt med loppis! Det saknar jag här på vintern, hittar inge n loppis i närheten! Får kanske leta lite bättre eller hålla mig till sommaren! ;) Vågen var ju supersöt!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Fin blogg och fint hus;). Är du en ny bloggerska? Det är jag sen den 14/1. Gillar det skarpt! Fiskahedenvillan såg jag att ni bor i. Jag jobbar på Elitfönster. Kanske ni har "våra" fönster i Erat fina hus hihi.
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig