söndag 1 augusti 2010





De här loppis fynden gjorde jag i helgen. Skrivbordet har jag varit på jakt efter länge och tillslut så hittar jag det för en femhundring. Jag var bara tvungen att släpa hem det. Så nu är det många skrivbord här hemma men jag ska sälja ett par och spara de jag verkligen vill ha. Vita porslinsskärbrädor är inte enkelt att fynda i mina trakter men den här lilla felfria var ett riktigt fynd, 20 kr betalade jag. Den smälter in fint ibland mina tidigare fynd. Lampan är nog egentligen coolast tycker jag. Jag ser den framför mig, vit och med en svart tygsladd. Den ska få hänga i vår trapp. En mycket lyckad dag. Nu ska vi äta middag och sedan är det bara att åka tillbaka till arbetet, för nu är semestern slut.

2 kommentarer:

  1. Åh, ett sånt där skrivbord skulle jag verkligen vilja ha! :D
    Jag släpade också hem ett skrivbord härom dagen eftersom jag håller på och renoverar dotterns rum men väl hemma så tyckte jag nog att det kanske inte var helt rätt.........suck!

    Men,men.
    Den där lampan var verkligen snygg den med! Den såg nästan ny ut på bilden, ser ut att kunna komma från "fina butiken".

    Va kul.

    /Tanja

    SvaraRadera
  2. Wow vilka loppisfynd. Skrivbordet vill jag också gärna ha *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Här kan du lämna en liten hälsning till mig